tirsdag 31. januar 2012

Litt før og etter :)

I min søken etter fine, brukte ting... både på loppis, brukt butikker ogFinn.no har jeg funnet masse skatter :) Selv om fargen er feil eller stoffet , ser jeg muligheten til forandring :) Her er et par make overs jeg har gjort :)
Messing lampe til 30 kr...
Fikk en omgang med crom spray , og ble en fin lampe som fikk nytt liv <3


6 like spisestue stoler kjøpt på Finn til 300 for ALLE !! Fargen var fæl , men dette var stoler jeg hadde lett etter lenge!! Verdt en lang kjøretur :)  ikke veldig sikker på om handymann min er av den oppfatningen...blitt NOEN "hente møbler turer" på han....

MEN, når stolene ble ferdig var det glemt :) Trakk om alle 6 , trekket er et senge teppe og båndene kjøpte jeg på stoff &stil . en stooor jobb for en fersk "møbel tapetserer" men fornøyd med resultatet !!! Hadde noen runder med meg selv ang og male stolene...Men kom frem til at ALT bør IKKE males :) Men, skal aldri si aldri ... Foreløbig er de sånn og det passer godt inn i mitt "rare" hjem :) Ha en flott tirsdag !! Igår passerte jeg 3000 besøkende,og 30 følgere som har vært innom bloggen siden jeg startet for 3 uker siden !!!! 1000,1000 takk for at dere tar turen inn i min kreative verden , blir sååååå glad jeg :)

13 kommentarer:

  1. Wow, for en flott forvandling!!
    Jeg pleier også ta på meg
    kreativitetsbrillene når jeg er
    rundtomkring og leter etter skatter.

    Nydelige ting du har funnet, og
    herlig egetpreg ble det =)

    Finfin tirsdag til deg.
    Jippikos fra meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Ane :)
      En stund siden jeg gjorde det, men har MASSE bilder av mine kreasjoner liggende på pc´n som jeg vil bruke i bloggen :)
      Ha en super tirsdag du også :)
      Klem

      Slett
  2. Herlig Ingrid! så imponert over alle som klarer å se mulighetene med ting og tang...!
    Selv liker jeg det som er ferdig slik jeg vil ha det..men jammen meg er det såååå gøy når man har fiksa på en ting til akkurat sånn man ønsker og ingen andre som har lik =)
    Ha en fin fin dag!
    Klem Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, uten tvil mye plunder med stolene men det gikk til slutt :))
      Øvelse gjør som sagt mester..
      Godt vi er forskjellige <3
      klem

      Slett
  3. Så gøy å se Ingrid! Den lampa ble bare helt lekker! Underverker hva litt spray kan gjøre ;)

    klem Lotte

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, er vel like spray frelst som deg :)
      Klem :)

      Slett
  4. Jeg har en stol, maken til dine seks. Planen var å trekke den om, men nå går den på søpledynga i steden for. Får søren ikke til å trekke den om. *Gir opp*

    Men dine stoler ble veldig fine. Kan tenke meg det var litt av en jobb, ja!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan prøve å hjelpe deg med tips om du vil :) ?? Etter seks stoler gikk det lettere for hver stol :) IKKE kast den !!!

      Slett
  5. De stolene ble kjempefine. Og enig med deg- ikke alt som bør males om. Særlig mener jeg man skal være forsiktig med gamle ting. Lampetten ble også kjempefin.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Inger :)
      Verdt slitet med stolene :)
      Gleder meg til loppis høy sesongen begynner :))
      KLEM !!

      Slett
  6. Flinke flinke Ingrid!!! E imponert over alt du får til :))) Både lampen og stolane vart kjempefine!

    Klem frå oss to på sjukehuset

    SvarSlett
  7. 1000 takk :)
    tenker på dere <3
    Gi prinsen en klem fra meg !!
    Klem !!

    SvarSlett
  8. Du verden hva du får til, flotte stoler og lamper!! Mvh TinemorT

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !