torsdag 26. januar 2012

Hverdags lykke !!

Blomster (",)

Kom hjem i etter middag etter "skattejakt" på nyåpnet brukt butikk i byen ... Bilder kommer senere...
Der sto min mann og smilte lure smilet sitt... <3
Og DER , lå det jammen meg en blomster bukett på kjøkken benken !!!!
Herlige roser med bittesmå blomster( som jeg ikke vet navnet på ) innimellom ... VAKKERT !!!
Også kortet da, søte mannen tegner hjerter , me like !!
Skal nevnes at vi dag har 2,5 års bryllups dag <3
TO OG ET HALVT ÅR , tiden flyr :)
TAKK for blomstene kjærsten !!



8 kommentarer:

  1. Så herlig!! Lenge leve kjærligheten!
    De små blomstene heter vokstblomst =)

    Hvor pleier du forresten å handle dine blomster? Jeg har en venninne, og tidligere arbeidskollega som driver blomsterforretning i Sandefjord =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)
      Vokstblomst , ok da vet jeg det :)
      Varierer veldig hvor jeg kjøper hen , men hvem er venninden din ?

      Slett
    2. Henne heter Maria, og driver blomsterbutikken PiaMaria, sammen med Pia =)

      Slett
    3. Kjenner Pia , er innom der stadig i den koselige butikken deres:) da har jeg nok sett henne :)
      Ha en god dag !!
      KLEM :)

      Slett
  2. Hipp hurra for 2,5 års bryllupsdag! Om 6 mnd kan dere feire lær bryllupsdag :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk !!! Lær ja ... klart det skal feires :) Klem !!

      Slett
  3. så koselig!
    Gratulerer med de 2,5 år

    klem tone

    SvarSlett

Pga av spam / nettsøppel har jeg sett meg nødt til å ha en ordbekreftelse til dere som vil kommentere, beklager dette !